Visa ett inlägg
Gammal 2010-10-24, 19:58   #15
RobinD
Moderator

RobinDs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av LosKrikon Visa inlägg
Just för att man inte behöver pilla med excel förmodligen. Det är såååååååååå mycket skönare att inte gör nått alls själv. Mitt travrankningsapp har jag byggt så att jag behöver göra minsta möjliga insats själv. Det tar hem lopp själv, den rekomenderar själv och den rättar själv. Skulle kunna få den att satsa själv också om jag ville det. Helt ta bort den mänskliga faktorn helt enkelt.
Citat:
Ursprungligen postat av tino Visa inlägg
Det är väldigt underbart kan jag lova, men jag har en idé som gör det ännu mer underbart!

Idé/Förslag: Kan Sharps fixa ett API för att automatiskt lägga in matcher i Spreadsheet? Detta skulle underlätta min vardag med t.ex. travexperimentet jag kör just nu, men främst för dropping-odds experimentet då jag skulle kunna koppla programmet till att automatiskt lägga upp matcher i Spreadsheet som bedöms spelvärda. Vem behöver jag muta? Mars?

Utöver att förenkla själva bokföringen kan jag ju dela med mig av spelförslagen på nolltid!
Det enda jag gör är att ha ett excell-ark klart, skriver in oddset jag spelar, får en siffra vart average odds ska ligga och ligger av över vad mitt sheet säger så spelar jag inte om jag inte anar att matchen kommer möta kraven närmare spelstopp.

Tar ungefär 3 sekunder
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat