Visa ett inlägg
Gammal 2020-09-21, 17:32   #3
Klanke

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 936
Standard

Lite tankar och en liten för 100 kr.

avd1. var inne på att spika björn och silas som jag tror hittar till ledningen därifrån säljer hästen sig ofta hästen sig motvilligt till 24 procent kan det vara en bra spik men jag har valt att lägga mina spikar någon annanstans och låser med ett roligt drag i form av Dragster som det skall bli skoryck på idag den är otroligt snabb både från start och en vass spurtare. Kommer silas bort lär Roger köra offensivt och ta spets där man har 8 av 9 i spets. (3 procent) men hästen är tålig och sparar Roger på krutet kan han mycket väl ta dem sista biten ändå.

avd2. ett öppet lopp och här målar jag på. Jorma kör kanske hästen med bäst vinstchans mot spets och får bestämma men loppet är öppet.

avd3. Devs D drog nitlåten med spåret men hästen har så pass mycket bättre form och kapacitet än dessa och jag måste tro på att Magnus löser detta och spikar ett annat olösligt lopp.

avd4. Här var jag inne på att spika Uffe och nr 1 som spurtade helvasst senast men jag tror han har chans men målar på med lite rensare som kan skrälla med klaff.

avd5. Omgångens bästa spik Ural kommer från formstall där de vinner med allt. Körning väntar och Ural i dagens författning kan vinna alla vägar.

avd6. Bra chans för favoriten men draget nr 5 som tar sig till spets och leder detta länge..

avd1. 3-8
avd2. 4-5-6-7-9-10
avd3. 10 Devs D
avd4. 1-4-5-7
avd5. 9 Ural
avd6. 5-10
= 96 kr

God tur!
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat