Visa ett inlägg
Gammal 2020-09-26, 20:32   #204
olle

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61677
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
Precis. Med Hoboken hade utdelningen stannat vid 98,8K på sjuan. Typ.

Sen vet man ju aldrig hur nära det är att någon av reserverna fått plats. Ofta bygger man ju om och runt en del och tvingas alltid någonstans dra gränsen för vilka som kommer med.

Men trav är trav. Ett maraton, ingen sprint.

Jo. Är ju så med streckspel med många lopp att det är betydligt oftare man är nära , eller i alla fall har den känslan. Än att lyckas fullt ut.

Man tänker att Om jag tagit med den reserven eller om den jag hade inte hade åkt dit på linjen hade jag satt sju rätt men glömmer ofta att det sannolikt i något annat lopp var nära att det inte blev så bra. Hade t ex Anything for you hållit undan i sista hade det blivit 70 k på 7 rätt och småpengar på 6 och 5 istället för en miljon på 7 och rätt bra pengar på 6 och 5 för att vara V75.

Och hade inte Harran Boko galopperat i avd 1 hade den sannolikt vunnit och utgångsvärdet hade blivit väldigt lågt.

Vägen till 7 rätt som ger stora pengar är inte så enkel som man kan intala sig att det är när man är nära. Är ju ännu närmare oftast att det inte blivit optimalt resultat i andra lopp som man löste.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Efterhandaren (+5)
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat