Visa ett inlägg
Gammal 2020-09-29, 22:12   #10
KalleKlut
 
KalleKluts avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 170
Sharp$: 9335
Standard

Äntligen i bädd med fru och barn som sover. Då får man lite lugn och ro inför morgondagens V86a. Det ser jävligt lurigt ut men här är några tankar som jag kommer bygga på.

Avd 1. Här tror jag 5 Neelix är klar om han står på benen. Ge fan i tussarna den här gången Adrian! Orosmolnet är väl att han ska ha full gas över linjen som farsgubben. Dvs lämnar medvetet lucka till lillebror. 5,1,7,2 så är man helt safe.

Avd 2. 12 Issiah med Goop upp tror jag mest på men leeeget.. 12,9,11,6,7 men jag tar fler då detta känns extremt öppet just nu. Rankar inte in favoriten på fem hästar.

Avd 3. 2 åringslopp över 1640 känns galoppbetonat och vidöppet! Får vi se en rekordsänkning med 3-4sek på 7 Mellby Jinx? Många ston mot några h och v. Gissar att Jensa påpekar detta..

Avd 4. 3 Lovemore brakar till spets. Får väl en pressande Whelk över sig så småningom. Goop smyger med och lyfter ut 2 Twinkle Face 400 kvar. Smällen heter 1 Patricia Zaz

Avd 5. 4 Global Warrior tänkbar spik (som nämnts ovan) Se upp för 9 Another Dream

Avd 6. Här köper jag inte 1 Speedy Tilly som stor favorit. Bländande avslutningar men stor risk att hon sitter fast på innern i denna spårtrappa. Varnar för 8 Vine Vision

Avd 7. Vågar Peter U ladda med 4 M.T Mighty Winner? Jag är inne på att Uhrberg med 5 Cobbys Olifant sitter i ledningen efter 500m (eventuellt spikar jag) Min rank lyder 5,3,4

Avd 8. Laddar Mika Forss med 7 Queen Ratzeputz (jänkarvagn och bfro) kanske han kan få överta från 6 Florist. Eller hinner 3 Aperfecttric före? Rankar 6,3,7,9,12

Det blir jobbigt att hitta spikar imorgon.. Må ni ha lyckan med er!

Senast redigerad av KalleKlut den 2020-09-29 klockan 22:22.
KalleKlut är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat