Visa ett inlägg
Gammal 2020-09-30, 18:28   #52
fweewea
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 550
Sharp$: 1949
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
avd1. känns vidöppen att bröderna kollijini blir favoriter spikas av tjänster ser jag som positivt det ökar värdet för att hitta ett bra drag. En smäll kan vara Thomas U och Champion Melon som kan öppna rejält från start och Thomas vill fram. Tränaren vill se sin häst i ledningen. Gör fina lopp hela tiden och vinner lopp inom kort. Rätt förutsättningar trots läget emot. Blir som sagt alltid fart när bröderna Kolijini är med och givetvis skall Nr 1 rankas etta men dessa lopp på slutet kan ha satt sina spår gått rejäla repor. Nelix är överspelad en lynnig häst som man aldrig kan lita på. American Hill fick trist läge möter äldre hingstar och valacker men hon har en hårdhet som de andra saknar. Med klaff kan Cornad vara vinnaren här. Även intressanta ändringar på nr 9 som är rejäl och gynnas av det tempo som jag tror det kan bli. Fart som räcker bra i sammanhanget. Som sagt loppet är vidöppet. En rikitgt smäll måste vara nr 6 som öppnar bra och kanske kan ta sig till spets intialt? inte sämre än någon annan med form. (smygform) 0 procent.

avd5. Peters Kloster ett ensamt sto mot hingstar och valacker. Given men Fleeming maxar allt med kåsgård som leder länge. Skrällar 7-8-12
Här tror jag att du har fel.

Avd 1. Jag tror att 1 Victory Lee lunkar till spets relativt enkelt. Sedan kommer 5 Neelix utifrån och tar över – alternativt låser loppet i dödens.

Avd 5. 1 Dream Kåsgård tror jag inte kommer till spets. Den är inte särskilt startsnabb av vad jag har sett. Störst chans på spets tror jag 8 O.M Faststeep har om den verkligen laddas ordentligt utifrån.

Vi får se vem som har rätt.
fweewea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat