Visa ett inlägg
Gammal 2020-10-03, 00:13   #18
tvablaa

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 7351
Standard

Jag fattar bara inte riktigt hur Apollon ska vinna? Om
Very går felfritt så springer den väl åttor runt dessa. Om den inte är det så går väl inte Apollon runt dem ute i spåren? Jag tror Algot är värst emot favoriten men har även respekt för Enriko Ha

Citat:
Ursprungligen postat av mr_stylez Visa inlägg
Bara 16 inlägg hitills om jackpottomgången, vad är detta, sover alla lr var är ni fulsprit, asgaya, rimfrost, stekel , basse m fl!

Som vanligt handlar det om att välja rätt spikar, loppen är skiktade och de flesta går att lösa på ett fåtal streck, men dyrt att gardera överallt..
Mina spikbud just nu som jag väljer mellan (hänsyn taget både till vinstchansen samt aktuell spelprocent)

5 Tangen Haap avd 3
12 Abrystir avd 4
6 Seismic Wave avd 5
12 Apollon de Kacy avd 6
11 Cab Lane avd 7

För att få chansen till hyfsad utdelning så måste ju en del favoriter falla, då känns det rätt att spika mot Very kronos i avd 6. Även om den travar tror jag 12 kan slå den men 40-50% av gångerna hoppar den ju bort sig helt , och då bör Apollo vara huvudet högre än resten på denna distansen. Kul spik!

Cab Lane överlägset bäst, tror för många stirrar sig blinda på 6an i sista, inte van att gå kort distans direkt, tycker den går bättre med smygare som senast, kommer bli för hårt spelad.. Presterar Cab på top vinner han enkelt, annars är det jämnt bakom, 1,5,6,7 alla liknande vinstchans, och det kan smälla även bakom dessa känns det som...

Känns som det är ok procent på 5 Tangen Haap med. Bästa hästen bästa spåret. 4an tycker jag folk överskattar ngt enormt.. tror 5an knäcker den lätt från dödens faktiskt. Mer rädd för 2an om den är på topp isf.. Dessutom kommer nog 4 bara öka på strecken imorgon då folk har många spikbud att välja på så "måste" de försöka fälla favoriter och då ligger det nära till hans o gå på Mel odin för många..
Jag hoppas på att Tangen Haap landar på under 50% imorn, hade suttit fint!

Aja bara att plugga vidare =)
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat