Visa ett inlägg
Gammal 2020-10-07, 17:22   #30
Klanke
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 698
Standard

https://www.jokersystemet.se/t/58PFHgMwFXqy (max 17 poäng)

avd1. Draget är obesegrad i spets 2 av 2 och tar den enkelt här. nr 1 med Micke tror på bra chans bara hon är på humör. Hon ställs mot tuffare djur skall sägas men många som är lite problem i voltstart kan gynna min ide som leder länge om hela vägen. Värst emot är Berghs Räka som varit ute mot stentuffa hästar och möter enbart fyraåringar nu vilket är en stor fördel. 12 procent.

avd2. Omgångens bästa spik tror jag kan vara en av nästa årets deltagare till elitloppet. Möter enklare nu och är skyldig att vinna..

avd3. Berghs häst är snabb ut men bara vunnit 2 av 5 i ledningen kan leda runt om men känns som en av flera. Jag målar. Passa skrällen Tequila som inte blir att leka med om det blir bra tempo 0 procent.

avd4. Min etta nr 7 möter enklare nu. Trots dödens risk så kan ekipaget fixa det ändå. Express Love har fin gång men kanske att det blir övermäktigt att runda alla i spåren här? men kapacitet finns och med klaff så kanske.

avd5. Mitt tidiga drag är Global V som inte vunnit sedan i fjol men möter enklare nu och kommer knäppa många. Den utav 1 och 6 som tar spets lär leda loppet länge. LÅS

avd6. Frozen queen gillar jag och den är obesegrad på distansen dessutom är det intressant att Örjan sitter upp ff gg 14 procent. Damilo är bra men ojämn många spikar nog denne. Om spets är det bra chans 4 av 5 därifrån. "Erik" nr 12 vann enkelt senast och är under fin utveckling. Rally Hans är också en intressant kuse som får Mikka upp. Mikka kommer till Sverige för att köra en häst.. spets tar nr 1 som leder länge.

avd7. Power har sätt smällfin ut på slutet och idag sitter Chefen upp själv det blir ett rygglopp härifrån det går inte att tro på så mycket annat. Normalt städar han av detta gänget men jag vill ta betalt för en riktig rysare nämligen Marveolus Tooma som äslkar distansen och gör alltid bra lopp. Jänkarvagn på idag vet ej om det är första gången men intressant oavsett. 2-3 procent är för lite för en så kapabel häst.

avd8. Min etta nr 3 möter enklare och en resa i främre träffen och en segerchans. Intressant är också Pelles nr 11 som sätt väldigt kraftfull ut på slutet nr 2 är startsnabb och kontrade sig till seger senast. Nr 7 är van stentuffa djur läget suger men formen finns och enklare emot nu kommer ekipaget till så är 1 procent för lite. Passas! Samma gäller nr 12 som kan flytta på sig med tempo och klaff så är varningen utfärdad.

God tur!

Senast redigerad av Klanke den 2020-10-07 klockan 17:33.
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat