Visa ett inlägg
Gammal 2020-10-09, 20:05   #5
SistaStallskriket
 
SistaStallskrikets avatar
 
Reg.datum: apr 2019
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 12 184
Sharp$: 6271
Standard

Bra tippat! Fullkomligt demolerad av ännu en dum inkompetent jävla norsk kusk! Otroligt svagbegåvade! Sitter och vispar lätt och börjar likna något vid drivning först när det är för sent. Främst danska och norska kuskar är så ointelligenta och fullständigt talanglösa att det är sorgligt! Hur han kan förlora är ett stort jävla skämt!!
SistaStallskriket är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat