Visa ett inlägg
Gammal 2020-10-10, 11:39   #39
Shooter

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 39613
Standard

V75-1) Jag förstår inte att Unique Juni har blivit ”allas” skrik. Den kommunaren går fetbort hos mig. Erik lär ju släppa till Örjan när han kommer och sedan får Goop köra fram i dödens. Jag tror inte hon tar ner dem på open strech. Är Dear Friend snabbast ut så släpper han gärna och tar rygg ledaren på Goop eller Kihlström. Det här bör stå mellan Conrads Rödluva och Mellby Free, men jag vill även ha med Hevin Boko som rensare om jag tar fler än ett streck.
V75-2) Öppet lopp med enbart amatörer. Då vet man aldrig hur det blir kört. Zoccoloduro är favorit från niondespår. Måste garderas. Här kan det skrälla.
V75-3) Montélopp och folk garderar. Det gillar jag och spikar med stor sannolikhet Rajesh Face. Ska dock avvakta värmningar etc. innan jag lämnar in idag.
V75-4) Spartak Face kan vara en spik. Motståndarna har respekt för Conrads häst. Det är främst Self Exlosive emot. Han kör fram i dödens och sedan är frågan när han tänker trycka upp farten. Sätter han igång tidigt så kan det komma en tredje häst. Det blir antingen spik eller en kostnadsfråga vad man får råd med.
V75-5) Loes är struken. Det ändrar en hel del då det var spetsfavoriten. Echelon kan vara ledaren av loppet och bara 3 % på den! Femman eller sexan kanske kan få ta över om man inte vill köra Echelon i ledningen. Bästa hästen är nog favoriten Bravo Santana, men den behöver tur från läget.
V75-6) Code Bon är jag inne på som chansspik. Vet inte hur snabb den är ur startgroparna dock. Motbuden är Indra’s Secret och Ribaud i första hand.
V75-7) Fyra streck, kanske ett par roliga på det. Kostnadsfråga.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat