Visa ett inlägg
Gammal 2020-10-14, 22:35   #67
Stekel

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasA Visa inlägg
Och på lajven pratar de om att Bergh inte får någon lucka.... hade väl all tid i världen att gå ut innan 4:an kom upp utvändigt. Sen blev han väl skitnödig när DS nästan såg slagen ut i sista sväng klev ut i andra spår och blev fast och missade 2:a priset. Det är f*cking karma

Synd om ägarna dock, men de får väl lite rabatt på träningsavgiften nu då?
Inget synd om ägarna de fick säkert taktiken på förhand och var införstådda med upplägget. Sen klandrar jag inte Bergh att han inte tog andraspår när han hade chansen. Planen var naturligtvis att ledaren skulle köra vad han kunde för stalldubbel och ge farsan chansen. Men fan vad less jag är på att det är absolut fritt fram för det här. Sköter de det snyggt kan jag ändå ha visst överseende med "hantverket" i det på något sätt. Men det här ihop med Lennartsson/Untersteiners helt förkastliga körning för Redéndubbeln häromhelgen får mig att må riktigt dåligt över utvecklingen faktiskt.

I båda fallen var jag helt på det klara redan på förhand att de hade bra läge att göra det. Men att de liksom hade så dåligt försvar på det efteråt att de skulle avstå. Men det är helt fri lejd, finns inte bestraffning i varken domarna eller medias vokabulär

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+5)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat