Visa ett inlägg
Gammal 2020-10-18, 23:14   #3
KalleKlut

KalleKluts avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 18402
Standard

Tidiga tankar..

Avd 1. 2 Payet D.E är mitt drag. Hoppas han blir lite bortglömd. 6 Cargo Door, 10 Cab Lane och 12 Van Gogh Z.S lär det bli en hel del streck på (den ene i spets och den andre bäst i fältet?)

Avd 2. Det är väl två från framspår som sticker ut på förhand. 5 Loes och 7 Kantens Rose blir förmodligen 1a och 2a handare på rätt grunder. 12 Make More Cider får skrällnicken.

Avd 3. 15 ston på start över 3 volter. Tror ingen rår på dom längst bak men det får inte strula för mycket. Men bägge SKA bara ta in sina metrar.. Jag sätter min slant på Tessy D'ete!

Avd 4. Sticker ut hakan och ropar ut 3 Livi O'boy som vinnare. 6 Prime Lini blir favorit. 3,4,5,6 så har man helgarderat loppet tror jag.

Avd 5. 4 Chapuy bör ta sig förbi 2 Picasso och sitta i ledningen. Kan nog bli svårslagen i spets och på hemmaplan även fast han är fattigast i fältet. Motståndet står på bakspår.. 10 Seismic Wave blir tuff att stå emot.. 8 Smevikens Cruiser bör kunna smita ner 2a/3e utv men får nog isåfall dra tåget 500m kvar om han inte chansar. 11 Dragster kan dunderspurta med rätt lopp.

Avd 6. 6 Västerbo Pokerface är omgångens spik. Tyvärr lär den sluta på 60%+

Avd 7. En toppenfin avslutning på 75an med riktigt bra hästar (för årstiden) till start. Melanders stallform verkar fortfarande vara under isen.. Svårt att ropa ut en vinnare på förhand.. Varningen hamnar på 6 Lucifer Lane. Johan vill nog jävligt gärna vinna detta på hemmaplan men jag kommer gardera stort haha.

Så tänkte jag såhär på Söndag kväll
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
valo (+5), asgaya3141 (+3)
KalleKlut är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat