Visa ett inlägg
Gammal 2020-10-23, 21:30   #33
mr_stylez

mr_stylezs avatar

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 5212
Standard

Jag säger för övrigt att Chapuy blir morgondagens mest överstreckade.
Folk verkar ha låst sig vid att 4 lr 10 ska vinna det loppet, men det är 9 andra bra hästar bakom, många varav i toppform...

Jag personligen tror 10an brakvinner, närmst "perfekta" förutsättningar då 1,2,3,4,5,7 alla är startsnabba, särskilt 4 och 5, lär gå galet fort första 500... Chapuy inget att lita på heller, hoppade sist på Örebro och kan den verkligen svara Mr Clayton JF om den laddas fullt, jag är inte 100 på det..

10 däremot:
- Bäst kusk
- Bäst form (stallet)
- Är bästa hästen, överlägset.
Örjan behöver bara vänta in körningen första 500, gå på säg 600 kvar i spåren och plocka ner dem, vem ska stå emot den? Inte 4an iaf, det vågar jag nog lova.
Nej att den inte är 75% tackar iaf jag för!

Det finns dock såklart saker som kan fälla den, klar för final som ngn sa, Örjan kör ibland för sent med storfavoriter bakifrån, samt alla hästar kan såklart vara sjuka ibland lr bli störda till galopp..
Händer det så kan exakt ALLA vinna bakom.

Mina främsta bud är isf:
5 som jag tror tar spets lr får rygg ledaren.
11 som äntligen fick en ordentlig kusk sist, vann direkt, samma kusk igen nu (Erik A)
3 har gått otroligt bra 5 lopp i rad nu, fast med allt sparat sist, kan sitta bra på det här, se upp!

Jag spikar iaf 10an på huvudlappen, sen alla hästarna på liten skrällapp om den av ngn anledning bränner av.
Så kan resten av landet få gå på nr 4
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat