Visa ett inlägg
Gammal 2020-10-24, 06:10   #44
Spiken64

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 5341
Standard

6.Västerbo Pokerfave står med tre ben i mål och det är den klart bästa spiken i omgången trots väldigt hög procent så lär den trenda neråt i studion och det lär väl lysa rött då?

Måste vi helt klart lägga på Johan Untersteiner med sin 2.Dear Friend som står på tur för seger här.Förmodligen får pappa hjälpa till för att hålla ut Disco Volante i en solfjäder effekt som det kan bli här.Att 2.Dear Friend är streckad under 15% är jag nöjd över.Skall ni spela tvilling såg gör det isåfall på röda kuskar far och son för det kommer jag att göra.

Så kommer tlli den vassaste stallformen just nu ochdet går riktigt bra för Robban.Då pratar vi om 1.Macelleria och Robert
Bergh som jag tror bara vinner det här loppet för den står på tur nu.Sen vill Guldtanden inte bjuda på en gratisledning till Robban inte heller Peter.U med Adde S.H som vek ner sig lätt sist men nöjd med strykningen på 6.Ad Hoc.

Har lirat en DD Komb Macelleria 30gånger ihop med Dear Friend 11 gånger total odds där 330 gånger på en satsad hundring.

Lycka till/Spiken

Senast redigerad av Spiken64 den 2020-10-24 klockan 06:11.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat