Visa ett inlägg
Gammal 2020-10-27, 11:32   #26
Strappa71

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 1405
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
För egen del spelar det inte så stor roll om det dröjer lite då jag aldrig köper andelar i andras system och då jag, i alla fall inte för närvarande, driver egna andelsspel. Men jag tycker möjligheten ska finnas och jag (säkert många med mig) har tjatat på ATG om att införa reduceringsfunktion på sidan i flera år innan vi nu fick det, så det kommer nog. Skulle jag starta upp andelsspel så vill jag ha den möjligheten för det är då stora system verkligen är meningsfulla. En sak i taget.
Så här skriver Mikael Kudrén ( ATG Head of digital channels ) på Travgruppen på Facebook:

"Det fungerar redan nu för privatlagen på Tillsammans. Man kan välja ”Spela via ATG Tillsammans” när man lämnar in V86 eller V75.
För andelarna som man kan skapa via startlistorna på ATG.se hoppas vi kunna lägga till stöd för reducerade spel, men det kräver ett lite större jobb och det finns i nuläget ingen tidplan.
För butiksandelarna på ATG.se har vi i nuläget inga planer på att införa reducerade system."

Egentligen har inte möjligheten att att reducera direkt på atg.se något att göra med varför det skulle kunna gå att reducera atg.se-andelarna.

När man väl löser problematiken med filspel på atg.se-andelarna kommer det att gå att använda både detta nya inbyggda verktyg och alla andra externa varianter.

Edit: Och framförallt. ATG verkar vara på det klara med den problematik som Butiksandelar trots allt skapar.

Senast redigerad av Strappa71 den 2020-10-27 klockan 13:50.
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat