Visa ett inlägg
Gammal 2020-10-27, 15:12   #2
Efterhandaren
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 713
Sharp$: 12877
Standard

Dan före Dan Funderingar

Ganska lurig och spelvärd omgång men lite för svårt i min värld att pricka 8 lopp men en fundering är ju alltid intressant. The Unters kommer som vanligt till Åby med häst bussen laddad. Flera bra vinstchanser. Sofia Aronsson har oxå bra möjligheter på båda banorna.

V86 1) Ganska högklassigt 4 års lopp trots låg prissumma.
3 Jaxon V.S. har bra läge och form. André är oxå lite formtoppad.
5 Utah Broline är värd en seger efter flera lopp med oflyt. Definitivt bättre än raden.
9 Radio Gaagaa. Invändig resa på Åby kan ge utdelning och hästen duger gott i klassen.
Helgardering är ju faktiskt ganska billigt.

V86 2) 1-2-3 känns tidiga på gamla meriter och hyfsad form.
7 Betting Rebell får stänkar varningen trots spåret. Orlando Vici gener i hästen samt rutinerade Mika Fors i vagnen som alltid ger hästarna chansen.

V86 3) Vidöppet lopp.
3 Cassius Ima och 7 Joule V.S. är måstestrecken på min kupong.

V86 4) 11 Zoccoloduro O.P. Fick ge sig som hårt betrodd senast. (galopp) Revanch imorgon trots spåret ?

V86 5) 8 Ready Tonight. Chansspik trots läget ? Grym i kriteriekvalet.

V86 6) 11 Nisse Sånna. Måste bevakas från springen på tillägg. Distansgynnad Eric Martinsson kuse Leo har luriga spår 2 med favoriten ?

V86 7) Högklassigt 15 hästarslopp.
3 Quick Lane. 6 Speedy Tilly. 8 Uncle Töll och 15 Sevilla känns som måstestrecken i min värld.
10 Island Life. 12 Vikens High Yield ( ratas av spelkollektivet) och 13 Randemar R.D känns som mycket Stänkar vänliga hästar.

V86 8) 7 Vichy Grif. Speediga märren ute på rätt distans och bara ston emot. Dessutom Varennare Spikförslag.

Senast redigerad av Efterhandaren den 2020-10-27 klockan 15:15.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat