Visa ett inlägg
Gammal 2010-10-25, 21:36   #286
tompa87
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6057


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Theil Visa inlägg
KP eller någon annan: Ni kan låsa den här tråden.

Orkar inte fortsätta. Känns verkligen inte värt det, först blir man anklagad för att sno spel, sen för att vara läcka ut spel och till sist att skriva kommentarer på andras bloggar som man inte känner. Jag säger det fortfarande dock, allt är bullshit.

Men sen finns det dom som inte tror mig, så varför hålla på och tjafsa. Spelar för mig själv istället.


Vill tacka för tiden på sharps (eller nja, jag stannar ju kvar förstås). Och KP, iCash, Boone för sidan.



ajuste, gjorde en liten snabb räkning på statsen på spelen jag postat i KHL(utan team totals), Preseason, Norge, NHL. Flatbet 10u. Hade väl varit bättre med team totals, är inte i närheten av Luckystrike, så ni får inga gratis spel inte.

Antal spel: 134
Vinstprocent: 73.88%
Netto: +448.95
ROI:132.99%
Fantastiskt statistik!

Folk kommer alltid att vara avundsjuka när andra går bättre än dem själv, men ta inte åt dej för tusan, du vet ju vad du gjort och du måste ju kunna leva på det.

BS is for poor people

Hoppas du fortsätter här, annars lycka till i framtida endevras!

Kommer köpa din tjänst (om jag kommer in på din maillista) såfort plånboken tillåter (fucking skatte återbetalning kostar skjortan) men som sagt, hoppas du fortsätter jobba hårt! Jag vet att alla här på sharps har den största respekt för dig!

peace jao!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng