Visa ett inlägg
Gammal 2020-11-04, 17:59   #13
Basse
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Mina drag i kväll

Avd 6) 13 Ready to Roll 11% just nu är för lite på bästa hästen i loppet!
Var jämnspelad med Ble du Gers i Walter Lundbergs Memorial sist.
I dag är Hefner Am favorit i loppet med 163k på kontot.
Lite lättare uppgift idag för Ready to roll

Avd 8) 5 Samaritana dagens bästa spik enligt mig - 32% är inte sönderspelat.
Var grymt bra för 3 starter sedan. Näst sist stod hon i 3,86 mot Barbro Kronos i Oaks Uttagningarna. Senast krossad hon ett motstånd liknande dagens från spår 10 - i dag har hon dragit bästa spåret - 5!


Dagens Kompletterande Utgångsspikar - en av två ska vinna

Avd 1) 6 Daytona 11%. favoriten 1 Hitman River såg inte så imponerande ut sist . Daytona däremot visade upp strålande fartresurser efter galopp imsista starten. Är i grunden en topphäst och jag tror formen är bättre än hos Lugauers Favorit.

Avd 4) 8 Everest Sisu 20% ör en riktig tanks som inte viker sig i första taget. Har vunnit från spår 8 bakom bilen både på 1640 och 2140. Taktiken har varit att köra till man är i dödens och sedan krossa därifrån!
Helt klart bästa hästen i loppet och jag spelar på att Everest Sisu krossar igen!
Är inte helt långsam ut bakom bilen och med minsta flyt kan man hinna ner i andra ut också- det är inte givet att det blir dödens i kväll.

Att en av Daytona eller Everest Sisu vinner känns som et rimligt krav på systemet.


Skrällar jag inte vill spricka på

Avd2) 1 Black and Quick 6%

Avd3) 8 Igor Sisu 3%

Avd5) 10 Global Catwalk 3% - nerspelad i 6ggr i svampen sist!

Avd6) 8 Inazawa Smart 4% - Sa någon Lövgren och Stallform? CE i Sulkyn kan omöjligt vara annat än ett plus!


Lycka till med spelbesluten i kväll
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
trance_error (+5), greenj (+20)
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat