Visa ett inlägg
Gammal 2020-11-07, 17:27   #117
Stekel

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Synd.

Tror att du skulle bli en bättre spelare om du aktivt försökte leta efter skäl för att fälla megafavoriter, försöka få fram anledningar att inte blint följa spelarkollektivet.

Vem vet, du kanske t o m skulle lyckas oftare än Shooter och andra som skriver av strecklistan med kalkerpapper.

Men det är ju dina pengar så du får väl fortsätta tro att de räcker att man som 50%-are ”klarar 2600”. Och man inte bör begära mer av en megalampa. Att både distans och motstånd är fördelaktiga, exempelvis.

Nu förlorar hon återigen från spets över 2640. Efter att fått lagt upp loppet helt som han vill. Fuska bort 2400 meter. Och ändå förlorar hon.

Och annars går det bra på travet?
Du verkar tro att du vet hur jag spelar, men du kan inte ha sett jättemånga system jag gjort. Megalampa vad pratar du om, hästen stod i 42%? Jag kallar inget under 50-55% för megalampa iallafall, men det finns väl ingen definition nedskriven å andra sidan.

Och att han torskade pga distanssvag är en konstig slutsats, de lunkade ju halva loppet. Knappast den där torsken handlade om att hästen inte klarar springa 2,5 varv. Speedig häst som får/ges lucka kan vem som helst torska mot. Alla drar sina egna slutsatser dock.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat