Visa ett inlägg
Gammal 2020-11-14, 16:19   #223
SistaStallskriket
 
SistaStallskrikets avatar
 
Reg.datum: apr 2019
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 11 428
Sharp$: 4325
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av maHpak263 Visa inlägg
Fyfan va kul!!!

Alla ni som hatar på att han inte blir diskad/nedflyttad, Sluta...

Jag unnar verkligen inte Örjan o Melander en seger..

Jag har med båda på båda mina system. O visst genar han en påle. O kanske är det därför han i detta fall vinner.

Men för en gångsskull fick den lilla kusken och dem små ägarna en slant som de förtjänade...

Han kontra sedan ut Örjan regelrätt. Örjan var arrogant denna gången och det straffa sig.
Visst är det roligt att den lilla tränaren får vinna och att ev en "mindre" hästägare får vinna både prischeck och ära över en V75-vinst MEN....

Det är ingen jävla välgörenhet! Det är multijackpot och 110.000.000 omsatt!
Jag satt med streck för båda men den som inte hade streck för 6:an men hade 8:an och som åkte direkt för att domarna inte följer regelverket!
För att det var så hårt i mål att 6 vann på grund av regelvidrighet är det ren och skär stöld och jag skulle överväga att sluta lira! Ja jag påstår det då det var målfoto och 6:an tjänade meter i kurvan PLUS fart och energi på att kusken INTE korrigerade! HELT loppavgörande!

Utan våra insatser finns inte vare sig V75 eller travsporten!!
DÄRFÖR är det otroligt viktigt att vi spelare kan förlita oss på att loppen och resultaten går regelrätt till! Det finns ett reglemente av en anledning! Det är ingen jävla gårdsmatch i fotboll utan domare! Då får dom hålla på med bygdetrav istället!

Det är MULTIJACKPOT på det största spelet och börjar redan i första avdelningen med fel vinnare!

Jag tycker det är fruktansvärt allvarligt och kan inte ursäktas what so ever!

Nu när det är dömt som det är dömt är det inte Mobergs fel! Hatten av och grattis och som du säger kul för den "lilla"...

Men för sporten och oss spelare! KATASTROF!!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Staketkusken (+5), abborre (+5), Ace (+5), mikaels (+5), Lobo (+5), MagicNumber (+25), MikaF (+5)

Senast redigerad av SistaStallskriket den 2020-11-14 klockan 16:24.
SistaStallskriket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat