Visa ett inlägg
Gammal 2020-11-25, 13:30   #10
AmaerildeRimfrost
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mr_stylez Visa inlägg
Se upp för 4an i sista tipsar jag då om ifall du ska lämna in en rad =)

D Literacy i avd 2 hade varit given om spets, men kan den hålla ut 6an? Mjaa.. kanske! Jag garderar nog men tycker det är minus på alla motbuden haha.
1 vill inte vinna, 3 borde vunnit sist tycker jag, överskattad, får ej spets här. 7 vinner otroligt sällan, 9an svek totalt sist och 10 bättre från spets...
Lås 5-6 lr om man tror på hård körning , 7 streck lr kanske alla haha för den med stor plånbok.. =)
11.5ak som oplacerad gör ju att den kan följa med i ett 12.5am-tempo men att den ska vinna? Visst, alla hästar kan vinna men 13.7am är hästens rekord.

När den van i augusti avslutade den i 13.5/800m och jämför det med Önas som avslutade 11/1000m - bägge lång distans.

Ytterst tveksam ifall den ska kunna ro hem det här, men visst, till 1.70% så kanske det är klart spelvärde.


Jag vill ju tro att Örjan vinner från dödens om det blir den positionen har får ta. Var ju på V75 senast från bakspår mot Mobergs snäva sväng som Örjan sov på upploppet. Inte lika "viktigt" lopp nu men efter den prestationen så är den huvudet högre här. Procenten är väl inte superkul dock och risk den stiger mer.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat