Visa ett inlägg
Gammal 2020-11-25, 22:53   #2268
Tord
 
Tords avatar
 
Reg.datum: mar 2016
Inlägg: 1 595
Sharp$: 4719
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hakan11241 Visa inlägg
Jag har aldrig lyckats få nya sidan att fungera, därför jag lägger upp på gamla.
Om du säger att den är igång så får jag testa på lördag.
Tycker den gamla fyller mina behov, men det hade varit roligt med lite mer drag i chatten. Kul när det står och väger på slutet.
Ikväll gjorde jag lite av en ¨Tord¨, konstruerade ett system som blev för dyrt att lämna in så jag fick skissa om till ett billigare.
La upp bägge för jämförelse.
Ser riskabelt ut just nu...
Det problemet har dom fixat nu. Jag laddade upp mitt första system på nya sidan idag, men det finns en del som inte är 100%, t ex att knapparna som visar teckenfördelningen inte är mitt för det lag (halva knappen är mitt mellan två matcher)

Mitt test system: https://tipsrader.se/rader/europatip...-kr-2020-11-25 Hoppades att Marsielle skulle få X men det sket sig och väldigt besviken på Liverpool

Tur att Atl. Madrid fick sitt mål bortdömt

Konstigt förresten att du och jag brukar missa samma matcher Man kanske skulle motspela spikarna du sätter, men då måste man ju veta vilken av spikarna man ska göra det också

Ganska bra system där alla U tecknen har 25% chans till 13 rätt om ena E-tipset sitter. BrakZen hjälpte mig att få systemet med att täcka 12:an vid 0 U

U 4-6 systemet gick ju bäst i alla fall för dig Systemet är inget blocksystem denna gång? du brukar ju skriva det annars

Senast redigerad av Tord den 2020-11-25 klockan 23:28.
Tord är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat