Visa ett inlägg
Gammal 2020-11-29, 19:00   #267
Wolfman

Reg.datum: okt 2015
Sharp$: 2268
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Viroid Visa inlägg
Det finns en hel del spelare som spelar på nivåer mellan 10-50000kr vinnare. Det är inte så många lopp i Sverige längre där man har potter som det fungerar på, men en favorit i gulddivisionen brukar man nästan alltid kunna spela sådana pengar på utan att oddset fördärvas helt. Nu var det kanske väl många som gick på samma häst igår, men det var mycket skrik på Cyber Lane bland de trendsättande spelarna. sista 13 minuterna före spelstopp omsattes runt 20 miljoner och 49% av de pengarna satt på Cyber Lane. Han var dagens näst största favorit bland de sena pengarna på V75.
Ja, spets och slut var mycket förväntat när From the Mine blev struken och Johan var nöjd och segerviss. Själv har jag inget emot att spela favoriter till låga odds, men som du säger om omsättningen inte är tillräcklig sänker man oddset. Ibland brukar jag spela 1000:- och sedan en gång till och sedan en gång till osv. osv. osv. under de sista fem minuterna och följer oddset. Jag spelade inte i det här loppet igår. Men har noterat favoritodds som sjunker extremt på sista tiden. Bara spekulerar, men "boten" ser oddset 2,0 en minut före start och "tänker" vad bra, in med 50.000.

Finns det info om hur vinnarspel görs, höjer, sänker, under de sista minuterna på specifika hästar i specifika lopp? Trend i % kan ju följas på streckspel.
Wolfman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat