Ser att Mare Nostrum lagt ut rekar som även jag är inne påÖ
Spelstopp 0100
Detroit vs LA Kings 1a ml 1,60 Unibet 4 units
Behover inte skriva så mkt då jag tycker Nostrum täckt det mesta, Kings skall inte underskattas men detta vinner Detroit..
Spelstopp 0105
Montreal vs NY Rangers 2a 2,45 3 Units
Kör raka 2an här, även om Montreal vann inatt vs New Jersey så skall man inte dra för stora växlar då jag tycker Devils är riktigt klena för tillfället. Inte för att Rangers är ngt storlag men nu när de har fått ok fart på målskyttet (om vi bortser ifrån förra matchen)
Rangers vinner detta med ett par mål inatt...
Spelstopp 0105:
Tampa Bay vs Atlanta 1a 2,25 5 Units
Tampa gillar jag och kanske överskattar dom ibland, men försöker att inte dra in dom i mina rekar då. Men denna match vs ett Atlanta helt UNDER isen kan jag inte låta bli att spela hemmalaget. Tampa har på de 6 senaste hemmamatcherna vunnit 4a och en oavgjord medans Atlanta har 1 seger samt 2 sudden torskar på 6 senaste borta matcherna. Tampa spelar jag och tar i lite iaf...
Spelstopp 0405
Vancouver vs Chicago 2a ml 1,86 2 Units
Testar 2an här, tycker Vancouver fått lite väl mkt creed för sin hemma status. De har visserligen 6 vinster på 8 senaste hemma matcherna, men då vs flera lag som håller till på nedre delen av tabellen. Chicago har ett komplett lag och här får Vancouver verkligen bekänna färg....
Har inte så mkt tid att utveckla men kommer in senare inatt och chattar och ev kompleterar rekarna....
Lycka till med alla val av spel inatt mina vänner