Visa ett inlägg
Gammal 2020-12-04, 19:31   #14
abborre
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 1 304
Sharp$: 4112
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Khiarshoor Visa inlägg
Fyfan vad bra start...

Spik på Lövgren. Inga konstigheter. Får med 13 på 4 hästar....

Nu mår vi bra tänker jag.... Äntligen ska det bli stolpe in...

Nej!!!! För då ska man ta bort untersteiner i sista sekund. Hade dubblat med Berghan i tredje.

Skor runt om. Mellby Harrisa har typ aldrig vunnit med skor. Men ändå! Ändå ska man förbise detta...

Alla sidor jag läste snacka om att den bara skulle dundra till spets o hade toppchans.

Att förlora gör mig ändå inte besviken.. för jag har haft stolpe ut i en månad nu.

Det som stör mig... Det är att jag på nått sätt sviker min egen magkänsla. Och framförallt hur fel ute folk var. Mellby Harrisa var ju en traktor ut. Sen vet jag inte hur bra han voltade egentligen.

Kändes som att han gjorde en "femtespår" voltning.. Varför vet jag inte. Han kunde följt efter Johan och varit närmare hästen.

Kändes som Robert försökte skaffa sig någon slags fördel. Men de slog ju helt fel...

Dumstrut på mig själv. Nu lär de bli femmor om det inte blir snuskigt hög utdelning. För nu har man näst intill heltäckt.. Men va hjälper det??


Harrisa räckte bara inte med skor o utv ledaren. Rejält stum sen sista 150 så det blir nog vintervila där
abborre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat