Visa ett inlägg
Gammal 2020-12-09, 14:07   #6
Gotland
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 762
Sharp$: 9040
Standard

Första anblicken gav mig en första känsla enligt följande:

Avd I
Voltstart & 3-åringar. De på tillägg borde vara tillräckligt hårda men visst kan det vara så att Adrian bombar till spets och då ska man slås.
Tidiga ranken: 8-7-6-1-2-5

Avd II
72% från bricka 12. Förstahäst absolut men galopp och sjukdom räcker bara det till för att jag ska säga syn. Roligast emot är väl 7 Joy Frances Boko (nedstruken till sjätte nu) som lär laddas framåt tidigt. Även 6 Juvelens Ms F och 8 Fuel Burn är tidiga från spår som jag gillar i trappa.
Rank: 12-7-13-6-8-9-3

Avd III
Här tror jag nog att andrahandaren 7 Valeria Wareco sticker till spets och ska sedan slås. Luktar spik i nuläget om inte det blir för mycket skrik på den. Motståndet består främst i 8 Eight Hour såklart men även 1 BBS Solar system som kan hålla upp spetsen vid lite klaff och Ingves vet ju var mållinjen ligger på Jägers...
Rank: 7-8-1-2-4-12-9

Avd IV
3-åringar igen och alldeles för mycket streck på 1 Marion Fouty Bon. Så det blir syn igen. Här är jag inne på att Tobbe (kuskplus mot HOS iaf) sticker till spets och kör så långt det går. Kan vara en spik för den modige! Annars finns det mycket roligt att titta på bakom. 9 Trix For Free till 2% är bara en av flera roliga skrällar att ta med.
Rank: 3-1-9-7-2-8


Kommer en andra halva lite senare...

__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+5)
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat