Visa ett inlägg
Gammal 2020-12-09, 14:42   #9
Shooter
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 825
Sharp$: 37803
Standard

Mina tankar så här långt:

1) 1,7 och 8 är mest betrodda, med varningar för 2 och 6. Jag lutar dock åt att spika Önas Prince. Van att gå i tuffa gäng och är nu ute i ett litet fält där det ska vara en vettig uppgift att runda de här.

2) Spårtrappa med dagens största favorit. Naturligtvis toppchans och läget gör inte så mycket i en spårtrappa. Hästarna från de annars gynnade spåren 6,7 och 8 tror jag inte (trots en strykning framför) har en chans mot 12 och 13. Ser Tullibardine Boe som enda egentliga motbudet. Möjligen, möjligen sjuan, men med skor på???

3) Valeria Wareco har nu blivit favorit, vilket jag förstår. Jag är inne på att singla då jag tror hon sitter i ledningen ganska omgående.

4) Nästa spets-och-slut-vinnare kommer direkt därefter. Marion Fourty Bon. Det gäller ju att få åtta rätt någon jäkla gång och då har man inte råd att leka bort såna här chanser.

5) Här tror jag det kan skrälla och det är bara att gardera på.

6) Dixie Brick känns överstreckad. Skräll lopp här också.

7) Global Warrior ser jag som fel favorit. En felfri Romero tror jag leder runt om. Det är hästens osäkerhet som kan ställa till det. Jag tror att jag ska spika den,.

8) Sista loppet ser jag också som ett garderingslopp med skrällmöjligheter.

Senast redigerad av Shooter den 2020-12-09 klockan 14:44.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat