2010-10-27, 12:04
|
|
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1994 Stats: - - ROI: % Vinstprocent: %
|
Citat:
Ursprungligen postat av Masho123
Jag har 2 fina spel från Euroleague som spelas imorn, men måste iväg så hinner inte skriva rek nu, lägger upp spelen nu..skriver lite kommentarer imorn.
Euroleauge onsdag
19:45 Efes Pilsen-5.5 - Pamesa Valencia 1.90 @ 2K Bet365 MAXSPEL!
21:00 Spirou Charleroi-1.5 - Lottomatica Roma 1.90 @ 1.5K Expekt
|
Match 1
Efes Pilsen är Turkiets bästa lag..dom har en mycket erfaren tränare som är van vid att spela i Europa, plus 2 klasspelare Rakocevic och Tunceri. Deras laguppställning är en klass bättre än Valencias. Valencia har skador som stör och åker till Turkiet och möter ett revanchsugen Efes Pilsen som i senaste matchen fick stryck mot Olimpija på ot. Valencia kommer inte ha en chans mot Efes i denna match, Efes Pilsen kommer inte acceptera en förlust här. Linan är låg jag hade förväntat mig minst -7.5, vi får -5.5 på Bet365 och jag tror Efes täcker den linan enkelt och därför maxar jag här.
Match 2
Spirou första Euroleague match på hemmaplan på flera år, det kommer vara fullsatt, publiken kommer explodera, möter Roma som vann sin första match mot Brose, Brose är gruppens sämsta lag. Spirou har visat att dom är ett bra lag, de var tvungna att vinna mot Kazan, Nymburk och Alba Berlin för att ta sig till Euroleague. För att Spirou ska ha en chans i denna turnering så är vinster mot lag som Roma enormt viktiga på hemmaplan, för de kommer inte ta många poäng på bortaplan. Spirou är starka hemma och jag förväntar mig att Spirou vinner denna match!
|
|
|