Visa ett inlägg
Gammal 2020-12-13, 13:13   #9
mr_stylez
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 678
Sharp$: 5208
Standard

Ser enkelt ut idag men det har man tyckt förr...

Avd 1: Här bli 3 stor favorit nu då enda hotet i spetskampen ströks (nr6).. Dock är hästen ojämn och jag tar med 9 och 11 bakom som är de båda som kan utmana om 3 har en dålig dag.

Avd 2: Står mellan 3 9 1 tycker jag. 3 vinner om felfri, annars bör 1från rygg ledaren lr 9angenom spurt ta det. 7 har varit usel på slutet och streckas inte. Edit: Efter att ha lyssnat på tränaren till nr 7 kommer den med också som sistastreck.

Avd 3 Nr 4 klar utgångshäst, bakom kan 2 6 8 11 vinna så de tar jag med på lapp 1.

Avd 4: 1 3 7 så är det loppet låst. 3an är en favorithäst hos mig, men inte lätt att slå 1an utvändigt om den är som sist... 7 kan vinna om de andra kör för hårt mot varandra, fin form där!

Avd 5: 1 2 3 6 7 9 10 11 12 tar jag här.
Litar inte på favoriten nr 2, mer stark än snabb, passar säkert bra på 2640 men det är flera i fältet som är snabbare än den, sådana hästar är alltid sårbara tycker jag. Edit : Nr 9 understreckad här tycker jag, grym näst senast påEntuna med Kim som kusk, senast fick den gå i spåren lääänge, sista 1200 i 3espår, blev för hårt. Kan absolut vinna nu!

Avd 6: 3 utgångshäst, tar spets, grymt bra senast kan hålla på 2140 också utan för hårt tryck. Bakom kan 1 2 4 9 och jättesmällen 11, har suttit fast med allt sparat lr hoppat de 4 senaste.. 0,2 % nu... varför inte? Större under har skett

Avd 7: Spik 4. 5an sämre 2 lopp i rad nu, medans 4 presterar hela tiden, får dessutom spets här, 5 får göra jobbet.. klar fördel 4 och given spik för mig. Särskilt då 1 strukits som var värst emot.
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....

Senast redigerad av mr_stylez den 2020-12-13 klockan 13:28.
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat