Visa ett inlägg
Gammal 2020-12-17, 00:12   #1
mr_stylez
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 672
Sharp$: 5198
Standard

Lunchtrav örebro 17/12


Småintressant omgång med en del klara favoriter.
Att plita ner utgångsraden:

2
3 5 8
4,5
5

krävde inte så mycket tankekraft, men ngn faller säkert frågan är vem.

Avd 1 så har favoriten 2 varit borta ett tag efter 2 sämre insatser, grym innan dess, och i full form så hade han kunnat stå på sista tillägg här och ändå vinna...
given utgångshäst och om bra i värmning/på rapporterna från tränaren kanske även spik.

Avd 2: Spårtrappa där 3,5,8 sticker ut vilket lär synas på strecken med... det finns en del kantbollar på bakspår, tänkte spec 9 10 1 12 som alla kan vinna med klaff. Stort kuskplus på 8 och 3 mot 5 dock.

Avd 3: Två klara favoriter i 4 och 5... 5 har imponerat ngt mer, men står o andra sidan utvändigt om värsta konkurenten både om spets och seger...
Här kan det bli körning då Micke J och lindblom inte är blyga från start direkt... bakomär det jämnt,(ok 10 och 11 kanske ska räknas först men litar inte på ngn av dem) jag streckar nog alla och sätter mitt hopp till skräll här.

Avd 4: 5an har bäst form, bästspår och bäst kusk... Precis som i avd 1 är det given utgångshäst och troligen spik, jämnt bakom, en eller alla. 7 oxh 10 verkar bli betrodda bakom, inget jag litar på iaf... Passa nr 14 till galet låg procent!
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....

Senast redigerad av mr_stylez den 2020-12-17 klockan 00:16.
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat