Visa ett inlägg
Gammal 2020-12-18, 10:56   #5
mr_stylez
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 672
Sharp$: 5198
Standard

Basse, ska inte kopiera all din långa välskrivna text så nöjer mig med:

Avd 1: Håller med om allt du skrev.

Avd 2 Tror jag Örjan kör i spets, är han så dum så han ger bort loppet till Jorma med spår utanför så kommer iaf jag inte önska honom en God Jul i år:P
Men risken finns med den mannen, absolut...
tredjehäst, enda sådan är nr 9 som kan utmana om de kör hårt mot varandra lr har en sämre dag. Härlig procent på den så jag kommer nog antingen spika 4 lr ta 4 6 9 för att ha hängslen o livrem...

Avd 3 Håller med. Den kör i spets denna gången, bra vinstchans därifrån! Utgång för mig. 4 5 och supeskrällen 12 bakom, som kan komma igenom fint med 3 hästar strukna på framspår om kusken vågar lite!
(samma kusk som kör 9 avd 2, han får gärna ha en extremt bra dag) :P
Örjan Obegripligt nog favorit med 6an som vunnit 2 segrar utan att övertyga alls.. ska den vinna nu ska ngt riktigt konstigt hända, schas!


Resterande avdelningar:


Avd 4 borde väl 8 Chef MM komma till spets enkelt nu med två strykningar? Gav upp sista 100 sist, men den som vann var bra och det var uselt väder.. borde få bestämma lite här och då värsta hotet 11 är struken och 12 har sämsta spåret så tar jag till hammaren!
12-9 närmast bakom.


Avd 5 så är det 4 lr alla tycker jag. Supersvårt bakom den, känns som alla utom 3 kan vinna isf..
Passa 11 Cash Cowboy, för 3 starter sen var den andrahandare bakom Prime Lini... nu bara 3% mot mycket lättare hästar.

Avd 6
Call Me Brodda favorit, men den var svagare sist med skor och ingen riktig vinnartyp, den går jag emot.
1 var bra igen senast och startsnabb, spets lr rygg ledaren här, 5% är intressant!
Men blir många streck här!
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+6)
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat