2010-10-30 Catania - Fiorentina (Serie A)
Datum: 2010-10-30
Tid:
Sport: Fotboll
Land: Italien
Liga: Serie A
Match: Catania - Fiorentina
Spel: Annat
Insats:
Odds:
Bolag: Bet365
Motivering:
Catania - Fiorentina
Catania snittar iår 7.7 hörnor hemma och 4.7 emot sig. Fiorentina snittar 4.6 hörnor emot sig borta och endast 2.6 för.
Fiorentina har dock spelat borta mot tre väldigt hörnsnåla lag, Genoa, Lecce och Sampdoria.
Catania först till 7 hörnor till 3.20 och först till 9 till 6.50 prövas. Catania -1 hörna (3-vägs) till 2.60 är dock spelet jag kör tyngst på. Bolagen är fel ute här och jag ger den MINST 50% chans.
La Coruna - Espanyol
Depor snittar 6.7 hörnor hemma(totalt snitt 11.4 hörnor/match), Espanyol snittar 5.7 hörnor borta (totalt snitt 11.9 hörnor/match). 3/4 av Espanyols bortamatcher har blivit minst 11 hörnor och i matchen som gick under blev det 10 hörnor. 2/4 av Depors hemmamatcher har gått över medans de två som gick under slutade på precis 10 hörnor. Jag tror vi får se full fart från Depor, som måste börja vinna och en ganska öppen match. Över 10.5 hörnor (asian) till 1.90 är riktigt bra. Hade satt linan på över 11.5 personligen.
Schalke - Leverkusen
Schalke snittar 9.2 hörnor hemma (totalt snitt 13.2 hörnor/match). Leverkusen snittar 5 hörnor borta (totalt snitt 10.5 hörnor/match).
3/4 av Schalkes hemmamatcher har gått över 10 hörnor och 2/4 av Leverkusens bortamatcher har gått över. Över 10 hörnor (3-vägs) till 2.00 är ett riktigt bra odds (Schalke kan klara den lina på egen hand vid 0-1). Anser att man har satt linan för lågt även här.. över 11 hörnor hade varit lagom.
Alla odds finns på bet365.
Det kan finnas aningen högre odds på typ 188bet men av de mer vanliga bolagen så lär vi inte få bättre odds än såhär. Jag har även några andra matcher jag avvaktar med att reka tills ladbrokes och bwin har släppt sina odds.
GL om ni ryggar!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Senast redigerad av Slurf den 2010-10-27 klockan 17:48.
|