Visa ett inlägg
Gammal 2020-12-19, 23:54   #1
mr_stylez
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 678
Sharp$: 5208
Standard

Gs75 Söndag 20/12 Gävle


Vilken härlig omgång vi har framför oss!

Hittar drag i så gott som varje lopp. Massa mellan 2-5% som jag tycker har lika bra chanser som de mest spelade, då njuter man och ser fram emot söndagseftermiddagen!

(Efteråt kanske man inte njuter lika mycket haha , gäller att ta chansen innan)


Får läsa på mer innan jag kan kommentera loppen utförligare, men kort om dem såhär nattetid:

1: Kul långlopp som bör stå mellan 8 och 7 i första hand. Strular det för dem är 1 och 4 värda att beakta som skrällar. 4 på form, 1 på läge.

2: Inte mycket intjänade pengar här för hästarna direkt, tycker det ser ojämnt ut, ser spontant 6 st som kan vinna 1 2 5 8 9 10. Här får man läsa på intervjuer och dylikt för en bättre uppfattning.

3:Kul kallblodslopp där Boklirapp N.O. blir alldeles för stor favorit. Har gått bra för Reden, absolut, men håller den sig på 70% som nu är det ju bara tramsigt.
9 och 10 kan absolut utmana, även flera från framspår med rätt lopp.
Gardering!

4: 2 8 10 12 hittade jag direkt här och de hade visst de tidiga spelarna gjort med.. ojämnt lopp bör stå mellan de 4-5 förstarankade helt och hållet.

5: Rivigt kortlopp på 2 volter för kallbloden här. Brukar avsky sådana här lottolopp, men detta ser faktiskt rätt kul ut med 2 st som tidigt ser ut att bli alldeles för hårt spelade (1och 2) 3 4 5 kan alla utmana och framförallt 14 och 15 på tillägg.
14 Hade riktigt fin statistik på gävle dessutom och bra kusk!

6: 9 bästa hästen, there's No Doubt about that.... Men har pausat och bakspår och skor nu, går inte bara ut o vinner här.
Den av 3 och 7 som kommer till spets har bra chans, strider de båda länge så bjuder dem in övriga, tycker alla utom 1 kan vinna här. Svårt!

7: Här vill man ju tro på ett till rivigt sprinterlopp, men tyvärr ser det upplagt ut för Isa..

5 tar ju spets och den smygs ju alltid verkar det som, kommer nästan säkert släppa till 8an som blir favorit här. Hur ska den sen förlora i spets?
3an är enda som kan tänkas sätta fart på loppet, men den e för trög för 1640 tror jag och räcker inte för att pressa upp tempot hårt nog.
Nej såvida man inte läser att 5 plötsligt ska vara spets har man nog spik (8) och tvilling komb 8-5 klar här.

Spekulerar man ändå i tempo så är 10,11,12 alla i fin form och skrälldugliga!

Nu jobbar vi in söndagspengarna!
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat