Visa ett inlägg
Gammal 2020-12-25, 10:30   #6
Staketkusken
 
Staketkuskens avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 329
Sharp$: 2930
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Jag såg samma frekvens och har kört Lindroths häst i arkivet några gånger och det verkar ju troligt med spets och slut för hästen är nog ännu bättre nu. Magnus A Djuse!! Vilken trevlig kille förresten. Otroligt att han som 20 åring haft sådana framgångar, verkar otroligt seriös och ödmjuk. Och han är alltid PÅLÄST

Vi kör med den som spik i mitt bolag Winner Takes All, många av loppen är lite luriga så det gäller sedan att gardera rätt. Tipsexperterna har lite olika ideér så kanske bättre att föredra egna synpunkter gissar jag. Två givna streck i AVD 6 för mig är 9 Hunkydory Degato och 14 Vic de Luxe, dom är klart för lite streckade tycker jag.

Hade länge tänkt spika Rikard N i avd 2 med 1 Shut up Dance men vi har sålt 50 andelar nu så det finns utrymme för att gardera det loppet. Då får man med 5 Brida som det varit mycket snack om vid vinsterna, men alldeles tyst nu (!) Tackarr. Ove A har visserligen usel form eller får inga bra styrningar, men vi vet ju vad han kan.
Kom gärna med fler noteringar, SO! Du har bra koll i norr!

Läste de intervjuer som fanns på Travronden Spel och i V75-7 använde tränaren till 4 Guli Anna, Stefan Johansson, ordet ”hysterisk” form. Ett sådant kraftuttryck hör och ser man sällan. 0,36% just nu ...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SistaStallskriket (+25)
Staketkusken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat