Visa ett inlägg
Gammal 2020-12-25, 15:03   #18
Shooter

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 39767
Standard

1) Roger Nilsson har de två favoriterna. Nikita Sunrise är nog bästa hästen och jag tror Djuse kan köra sig till ledningen. Ove A. varnar för Lollipop Girl vid gardering.

2) Här har Dunder två hästar. Shut Up And Dance vinner nog om den kommer ut, men det kan bli svårt om inte R.D. hjälper den. Han kör själv Lupin Håleryd som är en riktigt bra spetshäst och lär sitta där direkt. Jag får nog bara råd med en tredje häst, vilket i så fall blir Kryptonite Zon. Skulle helst ha 3-4 streck ytterligare här.

3) Öppet kallblodslopp över kort distans. Här kan det skrälla.

4) Fyra hästar är mer streckade än övriga. Jag tror inte särskilt mycket på Lugo, utan det står nog mellan de tre. Djuse är ju väldigt inne på Ants In The Pants och visst kan det vara en spik, men jag är inte helt övertygad.

5) Även här är fyra hästar streckade ordentligt. Jag är inne på att spika Minnestads Ecuador trots svårt läge och risk för tungt lopp.

6) Ytterligare ett spikbud har jag i Willmer Gel, där det ser ut som att Uffe kan ta sin andra spetsseger idag. Värst emot är Digital Ink sin ålder till trots. Mr. Sånna är ju intressant också vid gardering, liksom Vic de Luxe.

7) V75:an avslutas med ett nytt öppet kallblodslopp där det bara är att gardera på.

Lycka till!

Senast redigerad av Shooter den 2020-12-25 klockan 15:12.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat