Visa ett inlägg
Gammal 2020-12-26, 01:32   #18
Klanke

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 936
Standard

avd1. Min vinnare är stenklar med sunda vätskor möter ju inget som skrämmer och med minsta form är han ensam på banan. Stark som brännvin och detta måste vara en absolut toppchans för Jorma! 30 procent. spik 10.

avd2. Trumpie gillar jag intrycket på det luktar ledningnen flera vägar antingen i första eller andra skedet. Ser onekligen mycket bra ut och är omgångens bästa spik! (vi inleder med 2 starka spikar)

avd3. Very Kronos är ju helt grym för dagen och normalt bränner han inte en chans som denne. Skulle han göra det är loppet mer öppet. Disco kan ta spets och skulle denne hoppa är Ellian Web i spets (den senare krigar alltid bra i den positionen) Nadal är på G och gör sina bästa lopp från dödens men tufft spår nu. Finnen är en slugger och körs troligen offensivt. Espirit sisu är speedig med rätt lopp och får nog en fin resa nu. Sevilla är stark och Magnus A djuse är het för dagen...

avd4. Lurigt lopp Bästa hästarna från bakspåren och Valetta är det roliga draget hon är bäst bakifrån och det lär hon få visa nu? 7 procent. Spets tar nr 2 och leder länge.. favoriten nr 12 har varit lysande på slutet och gör upp om det igen. Örjan har en fin individ som får slå ur underläge. Vad kan kapable wealk?

avd5. Toppchans för spets men loppet är jämnt och flera vil syna björnen.. Sweetman är draget lägger jag 2a i ranken. Tapper senast! spets eller rygg ledaren nu!?

avd6 Det kommer bli offenivt av Bergh och mycket talar för spets ut och slut! men jag vill försöka syna. Jag gillar Speedy Tilly som inte är så mycket sämre fick dock ett sämre läge. Meritt gillar jag också den rankade jag etta senast..

avd7. Bästa hästen blåser nog ner dem med lite klaff men loppet är rätt jämnt och klaffar det lite sämre för favoriten kan det bli långt fram. Heading R spikade jag senast på en lapp och den var riktigt bra med kräm kvar. Bakom är det toköppet och vi målar på och hoppas det skräller till... Night brodde tar kanske spets men solvalla spöket sätter käppar i hjulet? Jag rankar 10-8-3-2-6-1-5-9 dessa får plats på mitt spel men favoriten har givetvis en bra vinstchans och Berghs troligen bästa chans enligt intervjun ... Tvilling 8-10? 15 ggr?

Bästa spiken: Trumpie avd2
Näst bästa spiken. Exaudio Vici avd1

Dragen:
Disco Volante
Valetta
Sweetman
Speedy tilly
Heading Reference

Prisvärda skrällar:
avd3. Ellian Web 4 procent
avd4. Iceland Radio 3 procent
avd5. Gooner 2 procent.