Visa ett inlägg
Gammal 2020-12-26, 10:53   #28
olle

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61673
Standard

Gjorde ett par spel till:

V75-1: Exaudio Vici 100 kr v till 5 ggr hos Unibet

Betaltjänsterna skriker sig hesa om Racing Brodda. Mycket på att den inte är favorit. Men herregud. Nere i typ 2,85 i v odds hos bookisarna. Så där är den stor favorit. Kan inte se att den ska ha nästan dubbelt så stor chans som mitt spel vilket oddset antyder. Tittar man på skoinfon kan konstateras att barfotaförbudet troligen är stort plus för mitt spel. Alla andra har presterat bäst barfota. 5 ggr känns därför som ett spelvärt odds.

V75-2 Vicar 100 kr v till 5,50 hos Unibet

Bygger på att det blir körning. Jättefavoriten Trumpie en barfotahäst. Visst, den vann senast med skor på Bergsåker, men det var ett blufflopp i spets. 15,4 var segertiden. Vicar vann sitt försök på 13,8. Gången innan blev Trumpie utmanad i spets i ett vardagslopp och vann inte då. Tyvärr har man nu på morgonen ändrat vagn på Vicar. Var anmäld med bike men ändrat till hybrid. Ingen given vinnare men 5,5 känns ok.

V75-7 Night Brodde 100 kr v till 5,50 hos unibet

La det spelet igår när oddsen kom. Sjunkit lite nu. Hästen trivs bevisligen på Solvalla och spelet bygger på att den spetsar vilket inte är helt säkert men ganska bra chans till det. Har då på näthinnan att den brukar bli väldigt svårfångad därifrån. Hoppas den sämre prestationen senast var en tillfällighet.

Därmed har jag förtidsspel för 400 kr och dagens spelbudget förbrukad. Är ju V75 igen redan i övermorgon och sedan även både torsdag och lördag kommande vecka så det gäller att hålla i pengarna i dessa winterburst tider om man inte vill riskera att vara bankrutt innan trettonhelgen.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat