Visa ett inlägg
Gammal 2020-12-26, 11:08   #36
eveton
 
evetons avatar
 
Reg.datum: jul 2014
Ort: Borlänge
Inlägg: 1 771
Sharp$: 4275
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av flaquelg Visa inlägg
Är inte Van Gogh en bra spik ? Förstår inte riktigt varför den inte är mer spelad. Om 2 jämbördiga hästar möts, den ene i spets och den andra i dödens som de flesta tycks tro, vinner inte den i spets? Eftersom det gått så uselt på spelet på sistone så har jag antagligen fel och missar något. Är Algot Zonett så bra?
Racing Brodda har man ju haft med varje gång nu, mycket snack varje gång. Vågar ju inte ta bort den nu.....
Finns det något som talar för att det blir tempo i avd.2 ? Trumpie får nog springa i lugn och ro igen men jag tar med några till ifall att.
Jag är katastrofalt usel på att hitta vinnarna och är också inne på att spika Van Gogh, vilket borde innebära att det inte är en bra spik - däremot en bra u-häst på en tvilling då spikarna brukar fixa hedervärda andraplatser.
Är även inne på att gå emot BG i avdelningen innan och lutar åt att spika 5 Eddy West, ytterligare en ok u-häst på tvilling.

Självförtroendet är allt annat än bra. Igår dissade jag Willmer Gel helt och spelade bl.a rak tvilling på Inken och Owen Face. Självklart vann WG och mina tvillinghästar är solklara 2:a och 3:a i mål. Vid sunda vätskor hade man väl också haft ett platslir på OF till 7.99 (ATG) men inte i nuvarande obefintliga spelform!

Dagens diss från min sida lägger jag på Trumpie - kommer inte att ha med den på någon spelform alls. Vinner den vinner inte jag - så, varsågoda
__________________
- "nästa gång, ska jag f-n spela plats också" -
eveton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat