Visa ett inlägg
Gammal 2021-01-05, 10:53   #4
Fulsprit
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mr_stylez Visa inlägg
Kul omgång på E-tuna!

- Omgångens mest obegripliga favorit hittar jag i avd 2.. såklart tidiga streckprocent, men hur 3 Bearfire kan vara favoritspelad är för mig helt galet (och tacksamt, hoppas det håller i sig)

- Den har aldrig gått under 1.17 på medel, det har ALLA övriga 14 hästar gjort, vissa med råge...
- Den har inte startat på 11 månader.
- Den är inte speciellt startsnabb, ia ingen spetskandidat.

Nu ska den alltså gå ut, sänka sitt rekord med 2 sek minst efter 11 mån vila då den inte får spets... ja jo tjena... De får ha trimmat den ngt demoniskt isf...

Jag rankar iaf 1 8 9 12 13 14 före, kanske några till med...


Avd 1: Tror inget på 3 och 12, alla strek de drar är också tacksamt.
Visst man kanske inte ska dissa kontios kuskform just nu, och Cobbys Nana gillar jag, men den trivs bäst på långt, på medel från spår 12 i comebacken... hur ska det gå till? Kör dem 1,07 första 500 så kanske, men tillåt mig tvivla.
2 6 7 9 bör räcka här.

Avd 3:
utgång på n 2 Uakari som har riktigt fin form och duktig kusk som vunnit med hästen på Etuna innan. Sitter bra på det här, säg 3e utvändigt lr ngt och kan tugga ner detta gänget sista 600.
Sviker den är det öppet bakom.. 4 5 7 8 10 12 hittar jag som jag vill ha med då iaf.


Avd 4: Här sticker väl Madronjo ut lite, superform längre tid, spurtar bra hela tiden och har mött tufft motstånd på V75 på slutet. bra chans vinna här om kusken kör i tid.
Öppet bakom här med, 2 3 4 8 9 10 streckas vid gardering.

Kontio är nog den som alltid har de kortaste downperioderna utav toppkuskarna - han och Örjan, men det beror ju på att ÖK ALLTID kör topphästar. Kontio van väl minst två igår?

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat