Visa ett inlägg
Gammal 2010-10-28, 16:22   #1
AndreasB1897
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

2010-10-29 Detroit Red Wings - Phoenix Coyotes (NHL)


Datum: 2010-10-29
Tid: 01:05
Sport: Ishockey
Land: USA
Liga: NHL
Match: Detroit Red Wings - Phoenix Coyotes

Spel: Detroit Red Wings -0.5
Insats: 4.00
Odds: 1.830
Bolag: Bet365

Motivering:
2/2 av rekarna jag presenterat än så länge har suttit, här kommer en tredje:

Detroit tar idag emot Phoenix hemma i Joe Louis Arena. Detroit är ett mycket bra hemmalag och jag tror i övrigt på en Stanley Cup final i år för dom.
Detroit har inlett NHL på ett mycket övertygande sätt (5-1-1) och framförallt så har Howard levt upp till alla förväntningar och har fortfarande inte förlorat en match under ordinarie speltid. Skadelistan idag för Detroit ser ut följande:


Kris Draper Out - Indefinitely
Jonathan Ericsson - Out Indefinitely
Brian Rafalski Out - Indefinitely

Det är några små tunga skador på Draper och Rafalski, men jag tycker resten av laget tagit bra ansvar och det rullar på riktigt bra utan dessa två.
Jimmy Howard kommer så klart vakta kassen även i natt och om han bara håller sin form vid liv så kommer han stoppa Phoenix ta fatta offensiv. Tror på max 1-2 mål av Phoenix i natt.

Man har absolut kunnat önska mera av Phoenix inledning av årets NHL säsong (2-3-3), speciellt efter framgångarna förra året där dom åkte mot just Detroit.
Det känns som att dom inte får spelat att stämma alls och det är inte samma tryck i laget som förra året och jag har verkligen inte imponerats av Phoenix, som inte vunnit på dom senaste 3 matcherna. Om man kollar till statistiken så ser man att det är inte effektivt för fem öre:

9 Matcher = 2.38 Mål/match, 3.00 Insläppta. PP% 7.69! PK%: 82.86

Som ni ser så måste man stoppa läckan där bak och verkligen sätta fart framåt och otroliga 7.69% i PP är bara för dåligt!

Phoenix skador:

Martin Hanzal - Out Indefinitely

Ilya Bryzgalov kommer vakta kassen i natt och jag tycker inte han känns på hugget alls, släpper ett par puckar förbi sig i natt.

Jag pumpar in 4u på en rak 1:a här och den känns på förhand riktigt bra!
Lycka till ni som ryggar

Senast redigerad av AndreasB1897 den 2010-10-28 klockan 16:54.
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat