Visa ett inlägg
Gammal 2010-10-28, 16:55   #19
Fangtastic
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Coop Arena
Inlägg: 606
Sharp$: 663


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ska jag säga vad jag tror för skojs skull. Avstår spel själv för tillfället.

Brynäs - AIK 1 (Resultat? 4-1) Brynäs måste få fast pucken och är ett bättre lag, tror inte AIK kommer kunna stå emot. Ikväll e dom hungriga!

Luleå - Södertälje 1 (Resultat? 4-2) Luleå är grymt defensiva och spelat tätt och nu möter dom ett Södertälje på uppgång som har bra offensiva kvalitéer men tror de öppnar upp sig för endel kontringar för Luleå å andra sidan.

Djurgården - Linköping 1 (Resultat? 4-2) Nu e nog revansch lustan stor hos Djurgården och jag tror dom vinner ikväll. Linköping kan spela men verkar ha varit en del kaos i laget och inte fått de och lossna på ett tag.

HV71 - Timrå 1 (Resultat? 5-3) HV71 har tyngre trupp och Timrå får nöja sig med några tröstmål. Räcker inte till. Målfest.

Modo - Färjestad 2 (Resultat? 1-4) Färjestad har förmågan att spela bra när de gäller utan att glänsa nåt speciellt och dom har kommit igång nu mer och mer och jag ser inte hur Modo ska kunna stoppa dom. Färjestad är ett väldigt bra lag ingen snack om den saken. Klubben har en bra tradition och spelarna växer in i tröjorna.

Skellefteå - Frölunda 1 (Resultat? 4-2) Skellefteå är svårslagna och är tuffa att ta poäng av, visserligen har Frölunda spelar bättre på sistone men de hjälper inte.

Mycket hemmalag i de fallet men dock inte värde i alla men så ser jag det. Lycka till alla!

aja, kunde inte låta bli.

1 Brynäs IF att vinna med 4-1 @ 8.00
2 HV 71 att vinna med 5-3 @ 19.00
3 Färjestads BK att vinna med 4-1 @ 17.00
4 Luleå HF att vinna med 4-2 @ 7.50
5 Skellefteå AIK att vinna med 4-2 @ 8.50
6 Djurgården Hockey att vinna med 4-2 @ 13.00

Flervalspel
1 x 3,00 Sexlingar
Insats: 3,00
Möjlig vinst : 6.424.467,00

Håll tummarna nu

Senast redigerad av Fangtastic den 2010-10-28 klockan 17:02.
Fangtastic är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat