Visa ett inlägg
Gammal 2021-01-09, 12:54   #40
SistaStallskriket

SistaStallskrikets avatar

Reg.datum: apr 2019
Sharp$: 5983
Standard

Idag lirar jag med tre spikar! 3 Essie Gonzales som trots sina höga procent är vinnaren i loppet! Den är helt enkelt i för låg klass och står för bra till för att förlora felfri. Motbuden 20 bakom får mycket svårt. Spets och slut!

Jämnt streckat i kallblodsloppet! Jag tar grepp och spikar 15 B.W.Rune som direkt kommer ikapp 9 Vestpol Gladiator från sitt springspår. 11 Våler Nikolai anar jag att formtoppen är över på! Just nu tredjehandare och grepp på kollektivet är taget!

Den tredje spiken är heller inte favorit! 7 Marschall Match är en annan finsk häst med stor kapacitet för klassen! Hästen är rapp och jag tror att man sitter i spets efter 500! Den var helt okörd sist och 9 Gardner Shaw som är motbudet (lika bra häst) får lite för långt fram men blir duktig tvåa!

Tre kanonspikar varav en är omgångens största men dom andra två inte ens är favoriter! Vi har gott om streck i övriga lopp att jobba in skrällarna på och Bergsåker brukar bjuda på 1-3 favoriter och 1-3 singelprocentare!

Övriga lopp garderas brett och det är heltäckt i sista avdelningen! Det finns utrymme att få med dom nödvändiga singelprocentarna! Hela kupongen ser du här:

https://www.atg.se/spel/V75_2021-01-...c-e9cad00266a8

Skicka PM om du är intresserad att haka på!

V5 med samma upplägg som V75 ute på bolagssidan! Få andelar kvar!

Senast redigerad av SistaStallskriket den 2021-01-09 klockan 13:03.
SistaStallskriket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat