Citat:
Ursprungligen postat av SO
Såg att ATG ändrat namnet på mitt bolag Det heter tydligen numera Vinnaren tar allt. hehe.
Då var bolagsspelet inlämnat! Jag plockade bort 15 BW Rune då det fattades 6 andelar för att göra TVÅ av TRE. Det blev EN av TVÅ med Vestpol Gladiator som SPIK. Det var ju min idé från början. Hoppas det klaffar för Per. Han hoppades komma igen från start och köra för ledningen och få 30-40 meters försprång mot tilläggshästarna, sa han. Det blev 15o rader "över" och där garderades kallblodsloppet med 5 hästar. Då är det bara att hoppas på turen
|
Oj oj... Ta bort B.W. Rune? Tufft... Enligt mig är den direkt ikapp från springspåret och Per Linderoth som kusk på Vestpol... Njaaaa... Det är ingen virtuos i sulkyn direkt. Jämfört med Djuse är det mil tycker jag.
Dessutom fick Vestpol rejält med däng av Rune sist. Jag imponeras inte av den fina tiden senast. En gång är ingen gång och loppet den fick då var ju superoptimalt. Allt klaffade. Händer inte Linderoth på V75 tror jag...
Men lycka till! Vi får se. Du är ju kung på kallblod så jag får säkert kröka rygg