Citat:
Ursprungligen postat av _Edge_
De fanns en tid när du spelade större system både på ST och V75, hoppas du kommer tillbaka till de.
För att bygga system kan du.
Kom ihåg, de är ett maraton!
|
Tack. Jo, men det tar tid och sliter hårt i motgång och nu har jag flyttat och haft annat att fokusera på. Ville inte missa jackpotten på Jägersro men trots att jag är riktigt nöjd med systemet på förhand så har det ju gått helt kalkon och jag funderar och funderar...
Alhambra Mail var ju en tänkbar spik men tyckte det var för många statistiska minus där för att spika. Cargo Door var ju en som också kunde spikats men snöade hux flux in på Payet DE.
Ja, ibland undrar jag vad fördelen är med att kunna bygga system när hästar och kuskar ändå inte kör som jag önskar.
Blir bra med pengar i dag och utan en enda favorit kommer den dessutom ge klart bättre än förväntat.
Har för mig att det inte var längesen det var en rad utan favoriter på Jägersro.
Med maxflyt i dag kan jag väl få ihop sex rätt. Har ju börjat gå bättre nu i avslutningsloppen och DD ser bra ut då jag singlade Cargo där! En häst jag bränt mig end el på och sen vinner den när jag knappt sett den starta!
Men har börjat hitta lite krafter igen efter flytten även om jag sitter i en mellanlägenhet så efter februari så ska jag väl kunna växla upp igen som det känns i dag!
Jag har ju alltid varit en explosiv kortdistansare men får väl lära mig att marathon är just en lång sträcka och jag vet ju att smäller det bara några gånger i livet så räcker det gott och väl för ev+
Vad gäller stryktipset sneade jag ju på SvS i att de snor pengar när bolaget vinner. Samt så har inte tid och ork funnits där. Längesen jag jobbade med programmet vi använde också. Men det får kanske bli att ta tag i det också efter att jag flyttat helt

Mer matematik där rakt upp och ner och även om det är många snedstudsar så saboterar det inte lika mycket som travet då programmet gör grovjobbet!