Ämne: V65 Boden
Visa ett inlägg
Gammal 2021-01-22, 11:46   #4
Basse
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Citat:
Avd4) 15 Gun De Chanlecy som jag tror bara är bäst i loppet helt enkelt.
Bara galopp emot.
Så skrev jag i min andelstråg till GS75 sist Gun De Chanlecy startade. Då vart det galopp med till synes segern klar.

Dagens lopp är nästan enklare och jag tror likadant som sist. Gun vinner om hon inte galopperar i dag igen...

17% på strecken just nu och jag tror hon stannar under 20% då SVeriges största Strecklistepåverkare pekar ut 2 andra hästar i loppet.


Sen tror jag på den treårige storfavoriten i fjärde avdelningen : 11The Oak LA

Skulle jag spelat till lunchtravet så hade jag spikat

avd4) 11 The Oak LA
avd6) 7 Gun De Chanlecy


Lycka till ni som spelar till Boden

Själv står jag över då jag är upptagen med jobb och inte kan följa tävlingarna live.


Samma sak gäller Galoppen i Sydafrika i dag - kan inte följa tävlingarna live så jag står över.

Jag har dock jäkla feeling för att Dagens största favorit på V4 Global Drummer kan förlora i dag! Den är obesegrad på banan och har vunnit 5/6 starter i livet. Men det har varit i årgångslopp där Drummer Boy hör till kulltoppen.
I eftermiddag är det första gången Drummer Boy möter äldre hästar. De är tuffa och rutinerade och blir inte lika enkla att besegra som kullkamraterna.
Otroligt jämnt bakom favoriten. Jag tycker Samtliga hästar i loppet har vinstchans.
jag skulle inte höja ögonbrynen av förvåning om någon av loppets minst streckade hästar vinner V4:3 - just nu är det 9 Aqua Delta och 5 Tarsus som bägger är spelade till 1,5% - de två rankar jag klart högre än vad de är streckade

Lycka till om ni prövar galoppen i Sydafrika.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Ochs5 (+10), linfre (+10), solum (+5), KalleKlut (+2), Ace (+6)

Senast redigerad av Basse den 2021-01-22 klockan 12:00.
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat