Visa ett inlägg
Gammal 2021-01-23, 08:32   #4
Bullo
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 394
Sharp$: 4757
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av viking90 Visa inlägg
Shrewsbury har jag sett att en del Engelsmän tror på, Sunderland är favoriter där streckade till 64% just nu men är inte särskilt vassa på hemmaplan. Där blir det garanterat garderat kanske rent av X2 och slopa 1:an. Sunderland är ju ett mycket mer känt lag i Sverige och lär dra på sig mycket streck bara på det.
Har sett det jag med och tror också namnet drar på sig streck, många har väl även sett den fullständigt briljanta serien sunderland til i die och sympatispikar. Håller med om gardering där, frågan är bara om det blir hel eller en gubbe.

I övrigt är det som vanligt lurigt med cupspel och låga divisioner, man kan för lite egentligen.

Väntar in start11 i villa, är den bra och inget konstigt hänt med isolering eller sjukdom så spikas den och jag tror de sätter spiken i kistan för min gamle backidol Bruce. Hade det spelats med publik så hade ramsan ”sacked in the morning” sjungits på villa park och det finns odds på att han får sparken, ett roligt sidospel.

West han blir såklart enorma favoriter, men match på tisdag i ligan och de har en historik av att bränna i fa-cupen mot lag från lägre serier. Vet inte hur jag kommer göra i denna match, start 11 avgör nog här med.

Blir spik på sheff utd och Brighton som jag tror gör sin plikt, har inga slänger motiveringar till dem mer än så.

Spik blir det NOG också på Derby, varje gång QPR målas upp till favorit bränner de - är sjukligt svårt lag för tippare. Jag tycker trots tabellplacering att Derby är ett bättre lag, verkar ha fått iaf lite varmluft under vingarna så de ska nog klara kontraktet iaf - kan mycket väl sluta före dagens motståndare när det summeras. Procenten rimlig, hoppas den inte går över 30.

Peterborough ser jag att många går på, jag är lite tveksam ändå till att de blir favoriter. Skiljer ju inga mil i tabellen och Ipswich har helt ok hemmafacit samtidigt som Peterborough inte ör något monster på bortagräs. Gubbe...

Mina tankar just nu.
Bullo är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat