2010-10-29, 12:10
|
|
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1376 Stats: - - ROI: % Vinstprocent: %
|
Citat:
Ursprungligen postat av Masho123
Absolut! bara bra att du gör jobbet när jag inte hinner med  kan ta min motvering också, hade redan börjat skriva..
Röda Stjärnan hade inför säsongen stora skulder och kunde därför inte har kvar viktiga spelare. Istället för att kriga i toppen som de är vana vid, så skulle de tyvärr få kriga i botten, de radade upp förlust efter förlust. Men nu har det hänt grejer, Röda Stjärnan har fått i ordning på skulderna och deras Amerikan har äntligen fått speltillstånd, de har signat kontrakt med Vujadin Subotic som kommer kunna spela ikväll, plus att lagkaptenen Boris Bakic är tillbaka. Med dessa 3 spelare så är röda stjärnan inte längre ett bottenlag, nu kan de utmana vilket lag som helst, nu tänds det hopp igen bland fansen, Röda Stjärnan har ett bra lag nu och om de vill vara med uppe och slåss i toppen så måste de börja vinna redan idag. Bolagen kom ut med Zadar som favorit, men nu har det svängt till det motsatta hållet.
OBS: Jag säger inte att Röda stjärnan kommer krossa Zadar och vinna med +20 poäng, men med tanke på vilka spelare som Röda Stjärnan har fått tillgång till så är dom starkare än Zadar och ska ha bra chans att vinna denna, som nästan är en måste match. Oddsen borde ligga på 1.70 och när det erbjuds 2.10 så måste jag maxa!
|
Tack. Blev kraftigt osäker när jag rygga, Stod NBA-Turkiet.  1,75 på B365
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|
|
|