Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit
Angående filter i spreadsheetet mitt så uppdateras mina "stats" enkom i "totalen" men inte i mina alternativ där jag splittar upp spelen i "Vinnarspel" och Platsspel" - vad felas mig...?
Edit: Från och med tävlingarna på Kalmar uppdateras inte spelen i mina separata kolumner...
Ha det gott!
|
Du har efter Kalmar ändrat från "VINNARSPEL/PLATSSPEL" till "VINNARODDS/PLATSODDS" på texten i INFO-rutan.
Dina filter säger att alla spel med INFO-texten "VINNARSPEL/PLATSSPEL" ska ingå i filtret och eftersom denna texten inte längre finns på dina spel så adderas dom inte i filtret.
Du kan förmodligen bara redigera filtrer och addera så att även texten "VINNARODDS/PLATODDS" också ska inkluderas så kommer dom åka med i filtret oavsett vilken text du använder.
Addera mer text i INFO-rutan på filtret genom att trycka på Enter efter den texten du redan har så blir det ny rad där du kan skriva in mer text.
Om detta mot förmodan inte funkar så får du gå tillbaka och använda den gamla benämningen på spelen för att få med dom i filtret igen.
Kör hårt!