Först blev jag förbannad när jag läste: jag spyr.....
hur kan 1 gå förbi invändigt! över upploppet på en bana utan Open Stretch
Helt Sjukt
Kikade på videon och inser att Ryan Duffy

klantar till det.. Han tittar bara på utvändig häst och byter spår utåt på upploppet så 1an får fritt att bara köra rakt fram. Verkar som han inte är medveten om hotet i rygg och bara kör mot utvändig häst.
Körs loppet 10ggr till så kommer inte 1an få luckan på det sättet så jag förstår din frustration som du nämner ovan.
Spel till helgen eller inte avgör bara du men fick en tanke när jag läste vad du skrev och som kanske kan ge spelglädjen tillbaka..
"Men just nu hittar jag fortfarande dragen men får aldrig betalt. Det blir en ond Cirkel för även om man har rätt drag har man tvekat till det med för många streck där man garderar eller tagit bort just vinnaren på 4 streck i ett lopp man tycker 5 kan vinna som på dagens V4 Ballarat..."
Vid nåt tillfälle för inte allt för länge sedan så tog du ut en vinnare och ett platsspel i varje lopp på en galopptävling och lirade till fasta odds med ett mycket bra resultat. Skulle inte det kunna ge en kick i rätt riktning att vara tvungen att välja en (1) vinnare och inte som på streckspel riskera att gardera bort sig eller ta bort en som borde vara med?
Hoppas det vänder snart..