Jag har tippat vasst de senaste dagarna , har haft bra drag ofta som också levererat bra prestationer.
Men någonting blir fel någonstans hela tiden - travgudarna verkar inte vilja att jag ska sätta mina spel just nu
Om man inte får betalt på sina ideer även när man är rätt ute så är det inte så motiverande att kasta sig på nästa startlista och leta nya drag.
kanske dags för en paus nu ?
Som sagt känns det som om det inte är meningen att jag ska vinna just nu.
ok om jag tippar uselt, då kan jag ta en torskperiod. Men när jag hittar bra speldrag som den stora massan missat och de levererar och man ändå inte vinner är det tungt.
Som det känns nu står jag över helgens Jackpotomgångar även fast det är bra pengar att spela om. Har svårt att hitta motivationen att fortsätta lägga ner den tid som behövs för att bygga genomarbetade system.
Framgång föder framgång, när jag är inne i ett vinststim som nyligen från mitten av November till mitten av Januari känns allt lätt. Motivationen att djupdyka i startlistorna finns där. Jag tvekar inte att spika de drag jag hittat även om strecksson och betaltjänster tycker annorlunda.
Men just nu hittar jag fortfarande dragen men får aldrig betalt. Det blir en ond Cirkel för även om man har rätt drag har man tvekat till det med för många streck där man garderar eller tagit bort just vinnaren på 4 streck i ett lopp man tycker 5 kan vinna som på dagens V4 Ballarat...
ursäkta gnället men jag var bara tvungen att skriva av mig lite grann efter flera dagar i följd med "nästan-vinster" som hade gett förhållandevis bra.
over and out