Visa ett inlägg
Gammal 2021-02-26, 10:38   #4
mr_stylez
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 672
Sharp$: 5198
Standard

Ser ut som en kul omgång!

Favoriter i fara som jag ser det:
Avd 1 nr 3. ngn ska ju vara favorit och den är under 25% så den är kanske inte så otroligt överstreckad direkt, men tycker 8 och 10 har bättre chanser, passa även 4 från rygg ledaren!

Avd 3 nr 12. Ska inte vara favorit därifrån tycker jag. 1 2 8 har alla bra chanser väl i paritet med favoriten. Örjan är Örjan, men det måste till körning för att den ska vinna. Såvida han inte gör en Örjan och kör fram direkt till dödens på nr 1 och kontrollerar loppet, då vinner han nog tyvärr. Streckas men garderas.

Avd 4 nr 2. Överstreckad kuse här med tycker jag, otroligt svårt lopp, jag helgarderar gärna här! Var hamnar favoriten ens? Dödens till slut?
Se upp för 1, 10 12!

Avd 6 nr 12. Vicar sviker mest hela tiden tycker jag, alltid hårt spelad, vinner sällan. Alldeles för ospeedig för att vara favorit hela tiden. Här tänker jag gardera och få in skrällen då många spikar i sista i en övrigt svår omgång.
Varning för nr 6 Banzai Merci som är otroligt ojämn och omöjlig att räkna på , men är den bra så ör den väldigt bra, då kan den dirigera hem detta från spets. För spets tar den om Malin vågar ladda (hoppas). Under 1%!!!
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat